niedziela, 19 marca 2017

Naturalnie, smacznie - z Finuu! Wrażenia z testowania smarowidła ;)

Cześć! Od kilku tygodni mam okazję testować masełko Finuu dzięki platformie Streetcom. Jest to produkt w pełni naturalny. "Zawiera 47% fińskiego masła oraz oleje z rzepaku i z lnianki, które są bogatym źródłem kwasów omega-3.(...) Wysoka zawartość masła fińskiego, brak sztyucznych dodatków, konserwantów oraz utwardzonych olejów sprawia, że Finuu jest naturalnie najlepszą alternatywą dla innych produktów do smarowania" - tak rzecze ulotka, którą rozdaję znajomym rekomendując produkt.

A co ja sądzę na temat Finuu? 
Produkt dostępny jest w dwóch wersjach - naturalnej i solonej. Obie są smaczne. Solona wg. mnie bardziej sprawdza się jako dodatek do ziemniaków, pierogów albo innych dań. Na kanapkach do mnie nie przemawia, ale ja ogólnie staram się ograniczać sól w swojej diecie i nawet makaronu nie solę. Smaku Finuu nie potrafię porównać do smaku żadnego innego smarowidła - Ramy, Smakowite, czy inne Delmy to nie smak, który odnajdziemy w Finuu. Tak samo nie znajdziemy tam smaku typowego masła czy Osełki. Według mnie smak Finuu jest unikalny oraz dużo lepszy i delikatniejszy od tych wymienionych przeze mnie. Bliżej mu do osełki, ale nadal to nie to. Finuu bardzo dobrze się rozsmarowuje i jest to na pewno dużo zdrowszy wybór od ogólnodostępnych mixów. Minusem jest stosunkowo wysoka (jak dla zwykłych zjadaczy chleba) cena ok.6zł/200g. Nie ma jednak co oczekiwać, że coś z tak dobrym składem dostaniemy w cenie zwykłego mixu. Coś za coś.
Uważam, że Finuu to dobra alternatywa dla tych, którzy chcą zdrowo jeść i nie cierpią czekać 30 minut aż będą mogli rozsmarować sobie na kanapce zwykłe masło.
Finuu jest dobre nie tylko na kanapki. Nadaje się również do pieczenia i smażenia. Tylko nie należy przesadzić z tym smażeniem. Sprawdzi się do dań smażonych krótko. Do tych dłużej proponuje jednak olej kokosowy ;-)


A to moje propozycje na pożywne śniadanie z Finuu! ;-)
Jeśli chcecie tak jak ja, testować produkty wraz z platformą Streetcom to możecie się tam zarejestrować za pomocą tej strony https://ekspert.streetcom.pl/(...)

1 komentarz:

  1. FINUU miks do smarowania miałam okazje spróbować dzięki kampanii marketingu rekomendacji Streetcom. Jest to produkt naturalny i smaczny. Jest to połączenie masła fińskiego z olejami rzepakowym i z lnianki. Nie zawiera konserwantów, barwników. Bogate w witaminę A i D oraz kwas Omega 3. Występuje w dwóch wersjach smakowych: klasyczne i solone. Bardzo łatwo się smaruje nawet bezpośrednio po wyjęciu z lodówki. Można go używać do smarowania, pieczenia oraz smażenia. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię.